24 Aralık 2009 Perşembe

THE X-FİLES İNANMAK İSTİYORUM


Filmin Konusu:

Filmde ajanlarımız buzlar altında kalmış bir cesedin ve seri şekilde kaybolanbir grup insanın peşindedirler. Hem de bu sefer psişik güçleri olan birmedyumun yardımıyla… Fox Mulder (Duchovny) ile Dana Scully (Anderson)arasındaki komplike ilişkiyi beklenmedik bir yöne taşıyan film, dizidenayrı olarak başlı başına ilerleyen bir hikayeyi takip ediyor. Muldergerçeği bulma yolundaki sarsılmaz ısrarına devam ederken, tutkulu vezeki doktor Scully Mulder’ın takip oyununda bir kez daha onun yanındayer almadan edemiyor...


THE X-FİLES İNANMAK İSTİYORUM 1.BÖLÜM




THE X-FİLES İNANMAK İSTİYORUM 2.BÖLÜM




THE X-FİLES İNANMAK İSTİYORUM 3.BÖLÜM




THE X-FİLES İNANMAK İSTİYORUM 4.BÖLÜM




x files,x files izle,x files seyret,x files online izle,x files full izle,x files bedava izle,x files filmi,x files filmi izle,x files filmi seyret,x files filmini izle,x files filmin konusu,inanmak istiyorum,inanmak istiyorum izle,inanmak istiyorum seyret,inanmak istiyorum online izle,x files inanmak istiyorum,x files inanmak istiyorum izle,x files inanmak istiyorum seyret,x files inanmak istiyorum full izle,x files inanmak istiyorum online izle,x files inanmak istiyorum bedava izle,x files inanmak istiyorum indirmeden izle,x files inanmak istiyorum filmini izle,x files inanmak istiyorum filmini izle

x files,x files izle,x files seyret,x files online izle,x files full izle,x files bedava izle,x files filmi,x files filmi izle,x files filmi seyret,x files filmini izle,x files filmin konusu,inanmak istiyorum,inanmak istiyorum izle,inanmak istiyorum seyret,inanmak istiyorum online izle,x files inanmak istiyorum,x files inanmak istiyorum izle,x files inanmak istiyorum seyret,x files inanmak istiyorum full izle,x files inanmak istiyorum online izle,x files inanmak istiyorum bedava izle,x files inanmak istiyorum indirmeden izle,x files inanmak istiyorum filmini izle,x files inanmak istiyorum filmini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder