29 Aralık 2009 Salı

HEP SENİ ARADIM-WİCKER PARK


Filmin Konusu:

Şikago'nun Wicker Park bölgesinde yaşayan Matthew birgün çalıştığı işyerinin penceresinden karşı kaldırımda en yakın arkadaşı Lukea ait ayakkabı dükkancının vitrinine bakan bir kız görür. Artık Matthew onunla tanışmak için her yolu deneyecektir ancak bu ilişkinin bütün yaşamını etkileyeceğinden haberi yoktur. Matthew ve Lisa birbirlerine Aşık olurlar ve kader ağlarını örmeye başlar. Bir gün Matthew eve geri döndüğünde Lisayı bulamaz. Yok olmuştur Lisa. İki yıl geçer. Matthew hayatını yeniden düzenlemeye çalışır. Lukeun Matthewa anlatacakları vardır. Bir kıza çılgınca Aşık olmuştur...


Açıklama : Hep Seni Aradım-Wicker Park-2006-Türkçe Dublaj
Oyuncular: Josh Hartnett , Rose Byrne , Matthew Lillard
Yönetmen : Paul McGuigan
Tür: :Dram Duygusal


HEP SENİ ARADIM 1.BÖLÜM



HEP SENİ ARADIM 2.BÖLÜM



HEP SENİ ARADIM 3.BÖLÜM



hep seni aradım,hep seni aradım izle,hep seni aradım seyret,hep seni aradım online izle,hep seni aradım full izle,hep seni aradım bedava izle,hep seni aradım filmi,hep seni aradım filmi izle,hep seni aradım filmi seyret,hep seni aradım filmini izle,izle hep seni aradım,wicker park,wicker park izle,wicker park seyret,wicker park online izle,wicker park full izle,wicker park bedava izle,wicker park filmi,wicker park filmi izle,wicker park filmini izle

hep seni aradım,hep seni aradım izle,hep seni aradım seyret,hep seni aradım online izle,hep seni aradım full izle,hep seni aradım bedava izle,hep seni aradım filmi,hep seni aradım filmi izle,hep seni aradım filmi seyret,hep seni aradım filmini izle,izle hep seni aradım,wicker park,wicker park izle,wicker park seyret,wicker park online izle,wicker park full izle,wicker park bedava izle,wicker park filmi,wicker park filmi izle,wicker park filmini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder