27 Aralık 2009 Pazar

Tropik Fırtına - Tropic Thunder - Aksiyon Filmleri İzle


Tür : Savaş / Komedi / Aksiyon
Gösterim Tarihi : 10 Ekim 2008
Yönetmen : Ben Stiller
Senaryo : Ben Stiller , Justin Theroux , Etan Cohen
Görüntü Yönetmeni : John Toll
Müzik : Theodore Shapiro
Yapım : 2008, ABD / Almanya , 107 dk.
Oyuncular Ben Stiller (Tugg Speedman) , Robert Downey Jr. (Kirk Lazarus) , Jack Black (Jeff Portnoy) , Jeff Kahn (Snooty Waiter) , Jay Baruchel (Kevin Sandusky) , Brandon T. Jackson (Alpa Chino) , Nick Nolte (Four Leaf Tayback) , Tom Cruise (Les Grossman) , Matthew McConaughey (Rick Peck)
Konusu:Tropic Thunder filmi, aksiyon filmlerinde oynayan aktörlere eğitim veren Dale Dyle adlı eğitim kampında kalan ve sonrasında yeniden topluma dönen oyuncuların karşılaştıkları gerçek hayattaki bocalamaları anlatıyor.
Savaş filminde oynamaya başlayan oyuncularımız, filmde gerçek savaş koşulları altında olunca eğitim kampında öğrendiklerine başvurmak zorunda kalıyor ve ortaya film içinde bir film komedisi çıkıyor.
Ben Stiller’ın yönetmenliğindeki son filmi, Tom Cruise, Matthew McConaughey ve Jon Voight gibi oyuncuların boy göstermesiyle de ilgi çekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder