28 Aralık 2009 Pazartesi

BEN BİR SEKS BAĞIMLISIYIM


Filmin Konusu:

Belgesel çekimler, yeniden canlandırma ve kameraya konuşma tekniklerinin kullanıldığı bu pervasızca otobiyografik ve dinamik komedide, yönetmen Caveh Zahedi, seks bağımlılığıyla mücadelesinin gerçek öyküsünü anlatıyor: Bu bağımlılığın nasıl başladığının, sarmal bir şekilde nasıl kontrolden çıkıp tüm ilişkilerini mahvettiğinin ve nihayetinde bu bağımlılığı nasıl yendiğinin öyküsünü.

Film, üçüncü kez evlenmek üzere bir kilisede bekleyen kırk üç yaşındaki Caveh’in belgesel görüntüleriyle başlıyor. Sonra Caveh, bir geri dönüş sahnesiyle, yirmili yaşlarının ortasında Paris sokaklarında dolaşırken ilk kez bir fahişeyle karşılaşmasının görüntüleri eşliğinde, bağımlılığının nasıl başladığını anlatmaya geçiyor.

Açıklama : Ben Seks Bağımlısıyım – I Am a Sex Addict
Yönetmen: Caveh Zahedi
Senaryo:Caveh Zahedi
Müzik: Hilary Soldati
Görüntü yönetmeni:Greg Watkins
Tür:Komedi
Yapım:ABD 2005 90 dakika (Renkli)


İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ


ben bir seks bağımlısıyım,ben bir seks bağımlısıyım izle,ben bir seks bağımlısıyım seyret,ben bir seks bağımlısıyım online izle,ben bir seks bağımlısıyım full izle,ben bir seks bağımlısıyım bedava izle,ben bir seks bağımlısıyım filmi izle,ben bir seks bağımlısıyım filmi,ben bir seks bağımlısıyım filmini izle,ben bir seks bağımlısıyım filmin konusu,izle ben bir seks bağımlısıyım

ben bir seks bağımlısıyım,ben bir seks bağımlısıyım izle,ben bir seks bağımlısıyım seyret,ben bir seks bağımlısıyım online izle,ben bir seks bağımlısıyım full izle,ben bir seks bağımlısıyım bedava izle,ben bir seks bağımlısıyım filmi izle,ben bir seks bağımlısıyım filmi,ben bir seks bağımlısıyım filmini izle,ben bir seks bağımlısıyım filmin konusu,izle ben bir seks bağımlısıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder