24 Aralık 2009 Perşembe

Saw 6 – Testere 6 Filmini Online izle


Testere 6 Saw 6 Full Film İzle,Testere 6 Saw 6,Testere 6 Saw 6 Full izle,Testere 6 izle,Testere 6 filmini izle,Testere 6 Saw 6





‘serinin 6. filmi ile testere yine korku dolu zamanlar yaşatacak, VI Testere bir patlama ile başlar. Size derhal kapatın bu olmadığını biliyoruz aynı ciddi neredeyse Testere film alıştığınız tipi kasvetli öldü. Ben Greutert ve şirket burada şüphe parası vermek ve varsayalım, bu tasarım gereğidir gidiyorum. Ne zaman Jigsaw tuzakları sigara için çok sizin dil sıkıca yanak yerleştirilen olmalıdır koyarak insanlar olduğunu biliyorum. Bu film de çok daha açık ve daha önceki filmleri daha renkli. Klostrofobik Testere V sonra sadece üç farklı odalar yer almaya görünüyordu hız hoş bir değişimdir. Ayrıca tuzaklar burada çok daha fazla V ve hatta IV (hiçbir şey iyi olacak III fikrimi sarp için üst ness üzerinde) yaratıcı vardır. Katlanmış miktarı ve sürprizler de bol ve gerçekten tam bir daire oyun getirmek yardımcı olur. Bu kesinlikle sonuncusu olduğumu geçiş filmi değil ve gerçekten beni nerede tam olarak buradan gidebiliriz merak bıraktı. Katlanmış ve komplo döner uzaklaştım eğlenceli bir parçası olarak vermek ancak serisi kadar şaşırıp kalmış ile söyleyebilirim yeterli istediğim bir şey değil artık size tiyatro çıkmak olarak gipped hissetmeyeceksiniz kadar. Gibi o da bir oyun olan testler yaptığı ortak işçilerinin bir dizi alınır John Kramer sigorta komisyoncusu William içeren iletken öncesinde FBI bir adım kalmak çalışır Hoffman filmi izler. Tehlikeli bir adım ileri geri iki ana komplo ipler aynı zamanda şimdi ünlü Testere flashback tüm geçmiş filmlerin boşlukları doldurmak için atma arasında kesme filmi hareket eder. Prosedürel açıdan gerçekten son birkaç filmleri musallat de batağa saplanmış I ve özel anma bıkkın hiç Greutert gerçekten bu şeyi elde tutmak için verilen gerekir. Bu duvar eğlence topları ve aynı zamanda göz kırpma ve yol boyunca başını sallayarak teslim eder. Ayrıca son derece alır burada ilk kez ve ana itiş topikal Testere ve bu filmin tema olan bile bu ülkede mevcut işlerin geçen bir bilgi olan herkes ev vuracaktı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder