22 Aralık 2009 Salı

NEDEN EVLENDİM-WHY I MARRİED


Filmin Konusu:

Kolej günlerinden beri arkadaş olan dört evli çift yıllık buluşmalarını yapmak üzere Colarado'da bir araya gelir. Ancak içlerinden birinin genç bir kadınla ilişkisi olduğunun ortaya çıkması herkesin neşesini kaçırır.

Bunun üzerine herkes kendi evliliğinin ne kadar kuvvetli olduğunu merak etmeye başlar. Eşler bir yandan aldatma, dürüstlük ve affetme kavramları üzerine düşünürken bir yandan da kendi hayatlarına gerçekçi bir bakış atacaklardır...


Açıklama : Neden Evlendim-Why Did I Get Married (Türkçe Dublaj)
2007 ~ ABD Tür: Dram-Komedi
Oyuncular: Janet Jackson, Richard T. Jones, Malik Yoba, Sharon Leal, Tasha Smith Yönetmen: Tyler Perry Senaryo
Kitap: Tyler Perry
Yapımcı: Reuben Cannon, Tyler Perry Görüntü Yönetmeni: Toyomichi Kurita Müzik: Aaron Zigman


NEDEN EVLENDİM-WHY I MARRİED 1.BÖLÜM



NEDEN EVLENDİM-WHY I MARRİED 2.BÖLÜM



NEDEN EVLENDİM-WHY I MARRİED 3.BÖLÜM



NEDEN EVLENDİM-WHY I MARRİED 4.BÖLÜM



NEDEN EVLENDİM-WHY I MARRİED 5.BÖLÜM



neden evlendim,neden evlendim izle,neden evlendim seyret,neden evlendim online izle,neden evlendim full izle,neden evlendim indirmeden izle,neden evlendim bedava izle,neden evlendim filmi,neden evlendim filmini izle,neden evlendim film konusu,neden evlendim filmi online izle,neden evlendim filmi full izle,why ı married,why ı married izle,why ı married seyret,why ı married online izle,why ı married full izle,why ı married filmi,why ı married filmini izle,why ı married filmi izle,why ı married filmi online izle

neden evlendim,neden evlendim izle,neden evlendim seyret,neden evlendim online izle,neden evlendim full izle,neden evlendim indirmeden izle,neden evlendim bedava izle,neden evlendim filmi,neden evlendim filmini izle,neden evlendim film konusu,neden evlendim filmi online izle,neden evlendim filmi full izle,why ı married,why ı married izle,why ı married seyret,why ı married online izle,why ı married full izle,why ı married filmi,why ı married filmini izle,why ı married filmi izle,why ı married filmi online izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder