13 Aralık 2009 Pazar

kurumsalseo.com r10 lida fx15 pohudey zayıflama sinir bozucu


kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama


İnanın delircem ya :q Bu hayatta herşey sinir bozusu olmazki dersden tut seo yarışmasına kadar hep herşey sinir bozucu.Bu seo yarışmasında adeta bunaldım sıkıldım.Ne buya backlink kastım özgün yazı ekledim seo ayarlarıonı yaptım? Bu site niye bu durumda anlamıyorum google neye göre indexliyon sen bu siteyi anlamış degilim tek kelimeyle bugün çok sinirliyim.Bare şu seo yarışmasından yüzüm gülsün istiyorum.Nekadar şansız bi insanım gerçekten inanmıyorum bu seo yarışması benim için biraz kolay geçerdi ama hiç öyle olmadı geçenki seo yarışması biraz daha zordu fakat hemen 1sayfaya kadar geldim.Google botu siteyi biraz gezince backlinklerime ve özgün yazıma bak .Ona göre daha çok deger ver siteme yoksa kafayı yiycem 

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama

bitimine 17 gün kaldı fakat ben halen 4sayfadayım ? Daha bugün sabah baktıgımda 3sayfadayım gerçekten üzücü bir görüntü.Bu google neapıor böyle nedir bu googleden çektigimiz olmaz olsun böyle iş bugün gerçekten çok sinirliyim.Google bir sabah baktıgımda görüyümki 1sayfaya gelmiş oluyum neolursun be ? Yapm böyle google geçenki yarışmada negüzel geçiniyorduk seninle abi kardeş gibi.Busefer niye böyle yapıyorsun kurumsalseo.com r10 lida fx15 pohudey zayıflama kelimesinde üst sayfalara çıkmak için elimden geleni yapıyorum.İnşallah emegimin karşılıgını üst sayfalara çıkartmakla verirsin.Evet son 17 gün kaldı şuan pek heycanlı degilim bu seo yarışmasında nese  yapılcak bişi yok inşallah 1sayfaya  gelirim bir kaç gün içinde.kurumsalseo.com r10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında rakiplerime başarılar dilerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder