21 Aralık 2009 Pazartesi

Kral TV - Top 20 - Aralık albümünü dinle indir


01 - Ozcan Deniz - Kalp Yarasi
02 - Ferhat Göcer - Götür Beni Gittigin Yere
03 - Mustafa Ceceli - Hastalikta Saglikta
04 - Gülben Ergen - Cilekli
05 - Ismail YK - Haydi Bastir
06 - Petek Dincöz - Solan Çiçekler
07 - Sertab Erener - Acik Adres
08 - Ebru Yasar - Kararsizim
09 - Yalin - Ki Sen
10 - Atiye - Deli Ya
11 - Burcu Günes - Gözlerinde Biraktim Aski
12 - Bengü - Kocaman öpüyorum
13 - Yesim Salkim - Bana Gunes Gibi Gel
14 - Sevval Sam - Yalniz Kullar
15 - Cagri - Film Metni
16 - Izzet Yildizhan - Seni Unutmak Mi Sen Delimisin
17 - Murat Boz–Sallana Sallana
18 - Altay - Sana Bayiliyorum
19 - Ceynur - Yagmur-kacmaz
20 - Gökhan Tepe - Çok Özlüyorum Seni



Tags:kral tv dinle, kral tv müzikleri dinle, kral tv top 20, kral tv listesi, kral tv online dinle, kral tv indir, kral tv aralık indir, kral tv - top 20 - aralık albümünü dinle indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder