26 Aralık 2009 Cumartesi

KÖYDEN İNDİM ŞEHİRE


Filmin Konusu:

Saffet, Himmet, Hayret ve Gayret isimli bu dört kardeş zengin olmak istemektedir. Umutları bir zamanlar gömülmüş olan defineyi bulmak ve aralarında pay etmektir. İstanbul macerasından sonra köylerine dönen kardeşler defineyi kendi tarlalarında bulunca bir anda hayallerine kavuştuklarını düşünürler.

Gömülü altını paraya çevirmek amacıyla gittikleri Ankara, Kayserili kardeşler için yeni ve eğlenceli bir maceranın başlangıcı olacaktır...


AÇIKLAMA:

Yapım:1974 ~ Türkiye
Tür:Komedi
Yönetmen:Ertem Eğilmez
Senaryo:Zeki Alasya, Sadık Şendil
Görüntü Yönetmeni:Hüseyin Özşahin, Erdogan Engin
Gösterim Tarihi:01 Ekim 1974 (Türkiye)
Oyuncular:Kemal Sunal Halit Akçatepe Metin Akpınar Zeki Alasya Perran Kutman


KÖYDEN İNDİM ŞEHİRE


köyden indim şehire,köyden indim şehire izle,köyden indim şehire seyret,köyden indim şehire online izle,köyden indim şehire full izle,köyden indim şehire bedava izle,köyden indim şehire indirmeden izle,köyden indim şehire filmi,köyden indim şehire filmi izle,köyden indim şehire filmi seyret,köyden indim şehire filmini izle,köyden indim şehire kemal sunal,köyden indim şehire zeki alasya,köyden indim şehire metin akpınar,köyden indim şehire halit akçatepe

köyden indim şehire,köyden indim şehire izle,köyden indim şehire seyret,köyden indim şehire online izle,köyden indim şehire full izle,köyden indim şehire bedava izle,köyden indim şehire indirmeden izle,köyden indim şehire filmi,köyden indim şehire filmi izle,köyden indim şehire filmi seyret,köyden indim şehire filmini izle,köyden indim şehire kemal sunal,köyden indim şehire zeki alasya,köyden indim şehire metin akpınar,köyden indim şehire halit akçatepe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder