23 Aralık 2009 Çarşamba

BENİ NE KADAR SEVİYORSUN-COMBİEN TU


Filmin Konusu:

Piyangodan Monica Belluci'yi kazansaydınız? Ya da hep hayalini kurduğunuz ancak yanına bile yaklaşamadığınız herhangi birini? Kolay kolay yüzünüze gülmeyecek olan talih François'e selam vermeden geçmez. Piyangodan büyük ikramiyeyi kazanan adam da ilk iş olarak Pigalle gece kulüplerinin efsane güzeli Daniela'nın yanında alır soluğu.

Sıradan bir günde yanına bile yaklaşamayacağı bu kadına reddedilmesi güç bir teklif yapar. Karısı olarak geçireceği her ay 100.000 Euro ile ödüllendirilecektir. Paranın sıcaklığı erkenden elini yaksa da teklifi kabul eden Daniela Charly ve büyülü gece hayatından uzak kalmaya dayanabilecek midir?


Açıklama : Combien Tu-Beni Ne Kadar Çok Seviyorsun (Türkçe Dublaj) +18
IMDB : 5,6
Tür : Dram-Komedi-Erotik
Gösterim Tarihi : 12 Mayıs 2006
Yönetmen : Bertrand Blier
Senaryo : Bertrand Blier
Yapım : 2005 İtalya / Fransa 95 dk.
Oyuncular :Monica Bellucci (Daniela) Bernard Campan (François) Gerard Depardieu (Charly) Sara Forestier (Muguet)

İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ


beni ne kadar seviyorsun,beni ne kadar seviyorsun izle,beni ne kadar seviyorsun seyret,beni ne kadar seviyorsun online izle,beni ne kadar seviyorsun full izle,beni ne kadar seviyorsun indirmeden izle,beni ne kadar seviyorsun filmi,beni ne kadar seviyorsun filmi izle,beni ne kadar seviyorsun filmi seyret,beni ne kadar seviyorsun filmin konusu,combien tu,combien tu izle,combien tu seyret,combien tu online izle,combien tu filmi,combien tu filmi izle,combien tu filmini izle,combien tu filmin konusu

beni ne kadar seviyorsun,beni ne kadar seviyorsun izle,beni ne kadar seviyorsun seyret,beni ne kadar seviyorsun online izle,beni ne kadar seviyorsun full izle,beni ne kadar seviyorsun indirmeden izle,beni ne kadar seviyorsun filmi,beni ne kadar seviyorsun filmi izle,beni ne kadar seviyorsun filmi seyret,beni ne kadar seviyorsun filmin konusu,combien tu,combien tu izle,combien tu seyret,combien tu online izle,combien tu filmi,combien tu filmi izle,combien tu filmini izle,combien tu filmin konusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder