Yönetmen
Meir Zarchi
Senaryo
Meir Zarchi
Yapım
Abd 1978
Tür
Korku
Dram
Süre
101dk (sansürsüz versiyon)
Oyuncular
Camille Keaton Jennifer Hills
Eron Tabor Johnny
Richard Pace Matthew Lucas
Anthony Nichols Stanley
Gunter Kleemann Andy
Alexis Magnotti Attendant's Wife
Tammy Zarchi The Children
Terry Zarchi The Children
Traci Ferrante Waitress
William Tasgal Porter (as Bill Tasgal)
Isaac Agami Butcher (as Isac Agami)
Ronit Haviv Supermarket Girl
İSTİSMARIN KANLI GÖZ BEBEĞİ
Bu film; "tabu" kavramını enine boyuna genişleten ve yer yer sınırları zorlayarak açığa, idrak edilmesi imkansız anlamlar yayar bir yapıya bürünerek, izleyiciyi seyri sıkıntılı bir eserle karşı karşıya bırakıyor. 70 li yılların kendine has soluğunu taşıyan film, sinemasal anlamda döneminin tüm çılgınlığını içinde barındırmakta, karelerde cereyan eden olaylar dönemsellik babında, abartıya kaçan şiddet tonlamasıyla dikkate değer bir nitelik kazanmaktadır. izlenmesi bir hayli zor kareler barındırması ve bu karelerin uzun bir seyir halinde ve olanca şiddeti ile iğrençliği birlikte harmanlayarak devam etmesi, karşılaşılan eserin yapısını bir bakıma yasaklı veya uzun yıllar yasaklanma durumu ile sakınılan bir niteliğe büründürmüştür.
Meir Zarchi
Senaryo
Meir Zarchi
Yapım
Abd 1978
Tür
Korku
Dram
Süre
101dk (sansürsüz versiyon)
Oyuncular
Camille Keaton Jennifer Hills
Eron Tabor Johnny
Richard Pace Matthew Lucas
Anthony Nichols Stanley
Gunter Kleemann Andy
Alexis Magnotti Attendant's Wife
Tammy Zarchi The Children
Terry Zarchi The Children
Traci Ferrante Waitress
William Tasgal Porter (as Bill Tasgal)
Isaac Agami Butcher (as Isac Agami)
Ronit Haviv Supermarket Girl
İSTİSMARIN KANLI GÖZ BEBEĞİ
Bu film; "tabu" kavramını enine boyuna genişleten ve yer yer sınırları zorlayarak açığa, idrak edilmesi imkansız anlamlar yayar bir yapıya bürünerek, izleyiciyi seyri sıkıntılı bir eserle karşı karşıya bırakıyor. 70 li yılların kendine has soluğunu taşıyan film, sinemasal anlamda döneminin tüm çılgınlığını içinde barındırmakta, karelerde cereyan eden olaylar dönemsellik babında, abartıya kaçan şiddet tonlamasıyla dikkate değer bir nitelik kazanmaktadır. izlenmesi bir hayli zor kareler barındırması ve bu karelerin uzun bir seyir halinde ve olanca şiddeti ile iğrençliği birlikte harmanlayarak devam etmesi, karşılaşılan eserin yapısını bir bakıma yasaklı veya uzun yıllar yasaklanma durumu ile sakınılan bir niteliğe büründürmüştür.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder