24 Haziran 2009 Çarşamba

Güneşi Gördüm



Güneşi Gördüm izle


Güneşi Gördüm Direk İzle, Güneşi Gördüm Donmadan İzle, Güneşi Gördüm Filim İzle, Güneşi Gördüm Film İzle, Güneşi Gördüm Filmi, Güneşi Gördüm Filmini İzle, Güneşi Gördüm Full İzle, Güneşi Gördüm İndirmeden İzle, Güneşi Gördüm İzle, Güneşi Gördüm Mahsun Kırmızıgül, Güneşi Gördüm Mahsun Kırmızıgül İzle, Güneşi Gördüm Oyuncuları, Güneşi Gördüm Yönetmeni, Güneşi Gördümü İzle, Güneşi Gördümü Seyret
-----------------------------------------------------------------
Yapım : 2009, Türkiye
Yönetmen : Mahsun Kırmızıgül
Senaryo : Mahsun Kırmızıgül

Oyuncular : Erol Günaydın, Altan Erkekli, Cezmi Baskın, Ali Sürmeli, Cansel Elçin, Şerif Sezer, Yıldız Kültür, Demet Evgar, Menderes Samancılar, Nurseli İdiz, Zafer Ergin, Erol Demiröz, Emre Kınay, Mahsun Kırmızıgül, Cihat Tamer, Itır Esen, Yiğit Özşener, Tuba Büyüküstün, Kamil Sönmez, Sarp Apak, Hüseyin Avni Danyal, Cemal Toktaş, Alper Kul, Deniz Oral, Murat Ünalmış, Ümit Okur, Ecem Cansu Aktay, Ali Tutal, Macit Sonkan, Cem Aksakal, Hande Subaşı, Buğra Gülsoy, Tuğse Gökhan, Aleyna Kala, Aslıhan Kapanşahin, Bala Atabek, Ayta Sözeri

Yapımcı : Murat Tokat
Görüntü Yönetmeni : Soykut Turan
Müzik : Mahsun Kırmızıgül, Yıldıray Gürgen
Gösterim Tarihi : 12 Mart 2009
Film Türü: dram, psikolojik
Güneşi Gördüm Filmin Konusu:
Mayınların arasında, doğuda bir sınır köyü…
25 yıldır iki tarafın arasında kalan çaresiz insanlar…
Zorunlu göç uygulaması nedeniyle doğup büyüdükleri topraklardan, köklerinden ayrılmak zorunda kalan Altun aileleri, köklerinden koparak bir bilinmeze doğru yola çıkarlar.
Davut Altun, ailesiyle birlikte kaçak yollardan da olsa en kısa zamanda Norveç’e gitmeyi istemektedir.Haydar Altun ve ailesi içinse göç yolu İstanbul’a doğrudur…
Yolculuk başlamıştır…
Bitmek bilmez fıtınalardan geçip gelmiş, yollarını kaybetmiş, çaresizce bir çıkış arayan insanların, kendi güneşinden koparılmış ve geleceğin bilinmezliğinde kaybolmuş çocukların, bir göçün hikayesidir…

Her türlü ayrımcılığa ve ötekileştirmeye karşı duran, savaşın, kavganın, kendine benzemeyeni hor görmenin sorunun ta kendisi olduğunu söyleyen bu filmde anlatılan: hepimizin, memleketimizin, Türkiye’nin hikayesidir…Diziizledik.Com İyi Seyirler Diler
















EkleBunu Sosyal paylaşım ButonuEkleBunu RSS Ekle Butonu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder