9 Aralık 2009 Çarşamba

Hep-damar-full-album-secmece-arabesk-sarkilar-dinle-indir



Guclu Soydemir - Hayret Nasil Yasiyorum
Ali Yaprak - Sensiz Olmuyor Iste
Malatyali Ibrahim - Sans Ne Gezer
Ali Gencdemir - Hadi At Beni
Alihan - Ask Mahkemesi
Azer Bulbul - Sevmistim Sevdanin Cok Otesinden
Bahadir Aydogan - Bulamadim
Bulent Ersoy - Darilmazmiyim
Bulent Gokce - Titresin Ellerin
Bulent Serttas - Tukendi Dost Sohbetleri
Cengiz Kurtoglu - Yere Batsin (Felek)
Alihan - Bana Ondan Bahsetmeyin
Devran Caglar - Can Veriyorum
Emirdag Emirdagli - Benim Gururum
Ethem Yesiltas - Yaziklar Olsun
Alihan - Kahrettim Kendime
Etkin - Oy Aman
Fahrettin Karaardic - Benim Gururum
Bulent Ersoy - Yillarim
Devran Caglar - Silemediler
Fikret Sebas - Ayrilik Treni
Guller Isik - Sende Kaldi Yuregim
Alihan - Yuregime Dovme Yaptim
Ahmet Eskin - Kara Kiz
Devran Caglar - Sen Soyle Allahim
Gullu - Zalim Yar
Gamze Bulut - Isyanim Var
Fatih Kisaparmak - Agaclar Ayakta Olur
Figen Oncel - Nerden Bileceksin
Melis Emre - Ben Ne Insanlar Gordum
Guclu Soydemir - Hesabini Kim Soracak
Huseyin Nakisli - Biraktin Gittin
Izzet Yildizhan - Seni Unutmak Mi Sen Delimisin
Ahmet Yigit - Kal Diyememki
Sinan Yilmaz - Kor Olda Nankor Olma
Arap Ali - Vazgec Gonlum Sen Bu Asktan
Guclu Soydemir - Aglasaydim
Sezer - Attin Beni Yalnizliga
Ferdi Tayfur - Yandi Gonlum
Eyuphan - Yatamadim
Gamze Bulut - Kahreden Sehir
Gullu - Cildiracagim
Guclu Soydemir - Gidemesin
Fatih Kisaparmak - Ben iki kere Agladim
Fikret Sebas - Zorunami Gitti Gardas
Eyup Oztekin - Adam DegiLim
Etkin - Unutmak Istedim
Eyuphan - Kendime Bir Ceza Vermeliyim
Sinan Yilmaz - Olumum Olur
Huseyin Nakisli - Sivas Caddesi
Guclu Soydemir - Affet Bizi Allah’im
Gamze Bulut - Zalim
Gullu - Sevdigim
Guclu Soydemir Feat. Seda Sayan - Seni Cok Seviyorum
Ilknur Enginer - Tanrim Beni Bastan Yarat
Latif Dogan - Agla Gozum
Metin Isik - Hasret Koydum Adini
Mazlum - Mechul Bir Yol
Muslum Gurses - Bir Avuc Gozyasi
Ozkan Can - Ezdirmem Gururumu
Sebnem Kisaparmak - Uzum Karasi
Sinan Zorbey - Dayanamam
Yeliz - Elveda Meyhaneci
Yenikentli Nadir - Ne Dost Ne Ahbap




Etiketler:müslüm gürses şarkılarını dinle,güçlü soydemir dinle,arabesk dinle,arabesk şarkıları dinle,full arabesk dinle,kral fm dinle,radyo dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder