9 Aralık 2009 Çarşamba

The Best of the Greatest Love Aşkların En Güzeline En Güzel şarkıları albümünü dinle indir


Önceden eklemiş olduğum Yabancı Slow şarkılardan sonra yepyeni bir liste ile sizlerleyim. Umarım beğenirsiniz…

CD 1
01. Careless Whisper - George Michael
02. Your Love Is King - Sade
03. Can’t Stay Away From You - Gloria Estefan & Miami Sound Machine
04. Jealous Guy - Roxy Music
05. Glory Of Love - Peter Cetera
06. I’m Still Waiting - Diana Ross
07. Three Times A Lady - The Commodores
08. I’m Not In Love - 10cc
09. Lady In Red - Chris De Burgh
10. Wuthering Heights - Kate Bush
11. Spirits (Having Flown) - Bee Gees
12. Never Too Much - Luther Vandross
13. We Don’t Talk Anymore - Cliff Richard
14. When A Man Loves A Woman - Percy Sledge
15. Me & Mrs. Jones - Billy Paul
16. One Day I’ll Fly Away - Randy Crawford

CD 2
01. You’ve Lost That Lovin’ Feelin’ - The Righteous Brothers
02. Nikita - Elton John
03. Suddenly - Billy Ocean
04. I Say A Little Prayer - Aretha Franklin
05. The Captain Of Her Heart - Double
06. I Go To Sleep - The Pretenders
07. Emma - Hot Chocolate
08. Hard Habit To Break - Elkie Brooks
09. Without You - Nilsson
10. True - Spandau Ballet
11. Will You - Hazel O’Connor
12. (Sittin’ On) The Dock Of The Bay - Otis Redding
13. Amoureuse - Kiki Dee
14. Tell Me There’s A Heaven - Chris Rea
15. Every Day Hurts - Sad Cafe
16. Stay With Me Till Dawn - Judie Tzuke
17. Wherever I Lay My Hat (That’s My Home) - Paul Young

CD 3
01. Sexual Healing - Marvin Gaye
02. Being With You - Smokey Robinson
03. Happy Ever After - Julia Fordham
04. The First Time - Robin Beck
05. Music - John Miles
06. The Air That I Breathe - The Hollies
07. Vincent - Don McLean
08. Nights In White Satin - The Moody Blues
09. Vienna - Ultravox
10. Endless Love - Diana Ross & Lionel Richie
11. Feel Like Making Love - Heatwave Featuring Jocelyn Brown
12. Wonderful Life - Black
13. Don’t It Make My Brown Eyes Blue - Crystal Gayle
14. Where Do You Go To My Lovely - Peter Sarstedt
15. Make It Easy On Yourself - The Walker Brothers
16. Lovin’ You - Minnie Riperton
17. Drive - The Cars


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder